00:41
3 חתיכות כמו בנות במין ו -6 דברים שהם שונאים

לא משנה כמה וכתב על הלווה סוד, גברים לא מפסיקים לתהות: אחרי הכל, כי אהבה בנות במין? מה לא אוהב? ואכן, כאשר הקשר הוא רק מתחיל, הבחור במיטה עם בחורה מרגיש כמו חפירה על שדה מוקשים, כל כך חשוב ושותף העונג כדי לספק ולהיות "בגובה". אז איך להבין: מהר או לאט יותר, קרה או גניבה? ועל איזה "לחצנים" לחץ, ומה בדיוק לא?

התוכן של המאמר

1 זהה זהה בנות 2 כמה רומנטיקה לא מזיק 3 קרוב יותר לגוף 4 בנות אהבה גם ג'וגינג 5 לא עושים את זה 6 בנות אוהבות כשהם אוהבים אותם

שונה זה זהים בנות

למתחילים מאצ'ו ובכנות מאוהבת זה יהיה קל יותר להבין את המשאלות של הבנות במיטה, לציין עובדה אחת. כל אישה היא בהחלט אדם, אבל האזורים העיקריים הארוגניים עדיין, בשל פיזיולוגיה, אותו הדבר.

כמובן, הרגישות והרגישות הם שונים, אבל עבור ההתחלה, הטבע נתן לגברים בקנה אחד טוב מאוד, ולבמד את "הכרטיס" של הגוף הנשי, אפילו האדם הבלתי מנוסה ביותר יכול להיות בטוח יחסית כי בן זוגו לא ישלם הרחק מאכזבה כאשר לילה של אהבה מתאים עד הסוף.

הגוף הרגיש ביותר, כמובן, הוא הדגדגן - שחפת קטנה, שממנו שפתיים מיניות קטנות מתכנסות, אבל זה לא סביר להתחיל ללטף ממנו. עדיף לזכור את הרגישות של הצוואר הנשי, השפתיים, החזה והפפיאנות. החלק התחתון של הגב, הישבן, הבטן הם גם רגישים מאוד ללטף של ידיים זכריות חזקות. שירותי ליווי

רומנטיקה קטנה לא מזיעה

כמובן, אדם שרוצה יחסי מין, רוצה מיד ללכת ישירות לתהליך, אבל בנות של יצורים על פי רוב רומנטי. המצב חייב להיות מתאים כוס יין, מוסיקה איטית בהחלט לא להפריע, להיפך, יהיה ממוקם. אתה יכול אפילו לפזר על החדר או עלי כותרת של ורדים אם הגברת רגישה במיוחד לביטויים של רומנטיקה.

כי הבנות אוהבות לנשק, גברים יודעים, אבל לעתים קרובות את החשיבות של הרגע הזה לזלזל. ובו לשווא. שפתיים, שפה - איברים הם מאוד מאוד ארוגני. במיוחד מאז נשיקות פשוטות יכול ללכת לנשיקות של הצוואר, הכתפיים, ואת החזה, אם אתה בר מזל, עוד.

נגיעה בהתחלה לא צריך להיות מתמיד מדי, הבנות מתרגשות הרבה יותר איטי ולא מעריכים את המעבר החדות מנשיקות לעין לעיסוי של הדגדגן. ואתה לא צריך להאשים אותה בכלל, רק נשים מסודרות כל כך.

קרוב יותר לגוף 3

בהחלט לשווא, רוב נציגי מין חזק לשקול את כל הסקרים של נשים עם מין מרגש עם אוהבי. המציאות שהיא אינה תואמת. במשך מעשה אינטימי, כמו בכל מקרה, חשוב לציית באמצע הזהב. נשים אוהבות לקיים יחסי מין לאט, לא ארוכים, פשוט לא להאיץ את האירועים ולאפשר לשותף להירגע במלואו ולהרגיש אינטימיות עם שותף.

אם אזורי Erohen הם יותר ויותר או פחות ברורים, אז cunnilingus היא שאלה הרבה יותר שנוי במחלוקת. סקסולוגים מצאו איזו פער בתצוגות. כלומר, כמעט 100% מהגברים בטוחים שכל הגברות משוגעות על פעולה זו. אבל רק 75% מהנשים אמרו כי קאלות כאלה הם נעים. זה יהיה חכם יותר לפעול בזהירות, לא שוכח לראות את התגובה של הילדה. התמדה מופרזת או חוסר ביטחון לא רצוי באותה מידה.

בנות אוהבות יותר מדי

את הטיפים הבאים, כמובן, לא בכלל עבור המין הראשון, אבל בכל זאת.

לספק חלומות ילידים בישראל פשוט, במקרה שאתה ילדה מדהימה מן הפדרציה הרוסית. העוסקים בישראל מותר בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, ניתן לקבל מ 3200 $ לחודש.

מגוון במין אהבה לא רק גברים. אפילו לכל הפחות, יש מספיק פנטזיות מיניות ורצונות לבנות שלא אכפת להם להבין. כמובן, לא עם הדלפק הראשון ולא מיד. אבל בלי לנסות לגוון יחסי מין עם התשוקה שלו, הבחור יהיה קרוב לוודאי לעורר אותה בחיפוש אחר שותף יצירתי יותר.

לפעמים זה לא מזיק להראות קצת גסות כלפי גברתו. בסביבות, כמובן, את הגבולות כחלק משחק אהבה. כמה בנות (וגם, לשפוט על ידי סקרים, יש הרבה מהם הרבה) הוא לא נגד לחזור על כמה סצינות מ "50 גוונים של אפור". הולך על תאריך עם עגלה היא בלתי סבירה, אבל כדי לקשור את העיניים של צעיף השותף, ואולי, אתה יכול להאריך. אם אתה הראשון לדון בו ולוודא שזה רצון משותף.

נשים רבות לא אכפת לנסות, מה זה סקס אנאלי, לפחות מסקרנות פשוטה. שוב, עדיף לא להתעקש, אבל לא בוטח לשאול איך היא חל על זה. אילו בנות אוהבות סקס? הרבה וזה אדם מאוד.

זה לא שווה את זה?

כמו תמיד, יש גם את הצד האחורי של המדליה. כלומר, דברים שבנות במין לא יכול לסבול. מה בדיוק? רשימה, לחרטה זכר, הוא די גדול, אבל יותר סיבות להיות מודעים.

סקס עם תאורה בהירה. אור אינטימי, אינטימי יאפשר לנערה להירגע לחלוטין ולהיפך. כאשר האביר מריח רע. Ambre - מן האפיגה לריח של גרביים שבועיים, בקושי קורא לגאות שלה של תשוקה. לא ברור בעצמך, גברים דחוסים. כאשר אדם אחרי סוציטיה מיד פונה אל הקיר ונופל. כמובן, זה פיזיולוגיה, אבל כדי למצוא כוח על כמה מילים עדינות וחיבוקים עדיין צריך. למהר, מונוטוניות וגסות מתמדת. כמו כן, בנות רבות מודאות כי הם בניגוד להם, כאשר אדם צעיר פשוטו כמשמעו "נרדם" על ידי השאלות שלהם לשוחח יותר מדי. אבל הם גם לא אוהבים אם השותף שותק ולהביא אהבה עם הפנים של שליחות קטלנית. בכלל לא יאהב כל אישה אם המאהב יחשוב על המחשבה של צילום זה ברגעים אינטימיים בלי הסכמתה. וזה לא רק שלא היה לה זמן לשתות אף.

בנות אוהבות כשהם אוהבים אותם

למעשה, התשובה לשאלה: אילו בנות אוהבות במין, לא כל כך מסובכת. למי באמת אוהב, כמובן. רומנטיקה ורכות לפני סקס, תשוקה, מגוון במהלך מעשה האהבה, טיפול ותשומת לב אחריו. מה בדיוק רוצה אישה, הפנטזיות שלה, הרצונות והאזורים הארוגניים יפסיקו להיות מסתורין אם בין שני אנשים ולמעשה יש רגשות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אילו בנות מחכות לגברים במין? קודם כל סיבולת. נשים לא יכולות לסבול כאשר הבחור "נושף" בעיצומו של התהליך ומאט את הפניבה - זה מאוד מבולבל.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. זה יותר נעים לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את המיקום יעשה חברה נעימה.

רגע שני - שחיתות. כל נערה רוצה את הבחור לקחת תהליך לשליטה מלאה וניתן הנאה שלה בכל הדרכים האפשריות. גבר יכול לעורר את האשה במיטה היא תהיה מוכנה כמעט לכל דבר. זה בשביל זה שאתה צריך לשאוף - לקיים יחסי מין, כך שהוא באמת אהב את הילדה, ולא היה רק ​​בכיתה שגרתית "עבור סמן".

Просмотров: 597 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar