13:51
6 טיפים, איך לקיים יחסי מין בחופשה, מבלי לעזוב את הדירה

בשביל מה שכולם עובדים? כדי להרוויח כסף ולבלות חופשה טובה. עם כל דבר ראשון ברור, אבל הנה חופשה, כולם מבלים שונים לחלוטין.

התוכן של המאמר

1 6 סובייטים למין בחופשה

מישהו טס כדי להתחמם בשמש, מישהו מבקר בהורים, ומישהו נשאר בבית. ואפילו במקרה האחרון, אנשים מעדיפים לנהל היטב סופי שבוע ארוכים בדרכים שונות.

חלק באמת לנוח, להקדיש זמן לעצמך, בעוד אחרים לטעון את עצמם עם תיקונים, קוטג'ים וכל סיבים שונים יותר.

אם יש לך חופשה שותף בקנה אחד ואתה נשאר בבית, ואז להשאיר את טפטים קיר כי צריך לעשות. להקדיש כמה ימים זה לזה, זוכר את הביסקוויט שלך ממתקים.

6 סובייטים למין בחופשה 6

סקס בחופשה היא הזדמנות מצוינת בשבילך "לזכור הנוער", הניסוי, לנסות משהו שלא היה מספיק זמן ולא למהר בכל מקום.

זה shak נדרש עבור היחסים שלך. אתה נח, ולכן יש צורך לעשות את זה עבור שלם. הזדמנות כזו היא אפילו עבור אלה מכל סיבה שהיא לא טסו למדינות חמות או לא הלך להרים. אפילו הדירה שלו מושלמת ליישום כל הפנטזיות שלך.

עם Radarov.

אולי הכלל הראשון ביותר. חופשה - הזכות המשפטית שלך לנוח. ולכן, כל "פתאומיות" לא קרה בעבודה, טלפונים עסקיים צריך להיות כבוי מיד. בלי שתאמין.

רשתות חברתיות לקחת הרבה זמן. ואם למעוד על כל כותרות חדשות צועקות, אז אתה יכול בדרך כלל לשכוח חופשה מרגיעה.

נתק את האינטרנט בטלפונים חכמים, באופן אידיאלי - המכשיר הוא לגמרי. אז אתה לא תפריע למי שרוצה לתקשר חברים, ואתה עצמך לא יהיה פיתוי בורג למעלה ממאות פעמים את הסרט הקצר. נעלמים ממחזור המידע וליהנות מחבר;

ליצור אווירה במלון.

לא, ברבורים מהמגבת לא בהכרח, אם כי זה כבר תלוי הרצון שלך. קודם כל, לעשות חדר שישמש כמספר, ניקוי. ולנסות לעשות את זה בקלות להזכיר מן העין, מזכיר את החיים (לדוגמה, תמונות משותפות).

אם הכספים מאפשרים, לרכוש קבוצה חדשה של מצעים יפה. ואת אור הלילה כדי ליצור אור עמום ב "החדר".

בישראל, אין דעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. הגברים המקומיים בעלי הנורמות הרוחניות הגבוהות ביותר. הכל הבין כי היום האסקוגר רק שולח את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד.

אתה יכול גם לקשט עם נרות ופרחים. לאחר ההכנה, ללכת ללכת ולחזור כמו מספר זה.

לא מבשלים הערב. הזמן משלוח. בינתיים, האוכל הוא בדרך, להתקלח או לשירותים ולשמח ב חלוקי רחצה. כדי לשמור על האווירה, אתה יכול להפעיל את קולות הטבע;

השתמש בטעמים.

כדי ליצור אווירה חיובית, לשרוף את קטורת החדר - מקלות ארומטיים. עדיף להשתמש בטעמים כי כמו שניהם או לא פולשני ביותר. כדי ליצור מצב רוח רומנטי, וניל, סנדל, רוזה וילנג- ylang מתאים לחלוטין.

אותו ניחוחות ניתן להוסיף לחדר אמבטיה חם או להשתמש במהלך עיסוי. עיסוי ארוטי יהיה הקדמה נפלאה שלא יישאר מבלי להמשיך.

תוספת כזו כמו השימוש בטעמים יכול לשפר את מצב הרוח, להסיר מתח, חרדה, ולחדד את כל הרגשות;

לעשות הכנה לחופשה הרגילה שלך.

מה אתה עושה בדרך כלל לפני שעזבתי? ככלל, לשים בסדר, בביתם ובמקרים דחופים. אתה יכול לשלם את כל התהליך לתוך המשחק, גם אם אתה לא הולך לשום מקום. זה מתקרב אליך, ובסופו של דבר תוכל לתגמל את עצמך עם סקס טוב.

נשים יכולות ללכת למניקור, לרענן את צבע השיער, לעשות הסרת שיער להיות חמושים לחלוטין. ואז עם חצי שלך יכול ללכת למסע קניות, עדכון הארון וייצוג כמה נהדר תסתכל בדברים חדשים כאשר אתה עוזב לחופשה.

להכין ארוחת ערב טעימה מן שרידי המוצרים במקרר ולאכול אותו, לחגוג את תחילת החופשה. כמו כן, עבור גישה חיובית אתה יכול להרכיב מזוודה קטנה, היכן לקפל את כל הדברים שנרכשו חדשים. להפוך את תהליך של שמחה. כתוספת - לזרוק את האשפה הישנה והבלתיורתית.

כמו כן, אתה יכול לקנות צעצועים חדשים לחופשה שלך או ארסנל שלם של חומרי סיכה שונים. ואכן, הכל יכול לקרות בחופשה;

משחקי תפקידים.

הנה שדה שלם לפנטזיות. לדוגמה, לדמיין שיש לך רומן נופש. תוכלו לבלות כמה ימים בלתי נשכחים ביחד, ואז לא יכול לראות. לכו על תאריך, לצאת לטייל ברחבי העיר ולהסתכל על המקומות הישנים עם עיניים חדשות.

ואז ליפול לתוך החדר. כדי לקרוע את הבגדים במסדרון או ללכת בשלווה, לבחון - בחירתך בהחלט. אתה יכול להמשיך "לגלות" אחד את השני, לשתות קצת יין. לנהוג שיחות פרנק ולשחק את האמת או פעולה. ואז לסיים את הערב במיטה, לקיים יחסי מין בזמן האחרון. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

אתה יכול לאבד את האפשרות עם המבקר ואת המשרתת מושחת. אשר מכם יהיה המשרתת - תלוי גם רק על הרצונות שלך. התחל ניקוי דמיוני של החדר, והשני נתן לזה להתחיל "להתערב" על ידי התהליך בלי להחזיק את הרצונות שלה. משחקים כאלה יביאו מגוון ותשוקה למערכת היחסים שלך, ואתה יכול להרגיש את היופי של חופשה מלאה;

לא למהר וליהנות.

יש לך לנוח, מה שאומר שאתה יכול לעשות מה שאתה רוצה. לא למהר מיד לרוץ על טיולים (דבק טפט), הם לא הולכים לשום מקום.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, זה ידגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

תן לעצמך את ההזדמנות להירגע את הראש והגוף, לספק אחד עם השני ולזכור כי אתה הדבר החשוב ביותר זה מזה זה מזה.

לדבר על שום דבר, לא להפחית את כל השיחות לבית, תשלום חשבונות וילדים, אם הם. להשאיר את כל השיחות לקרובי משפחה, חברים, עמיתים בצד. תהנה מרגעים בילה יחד, כי בפעם הבאה זה עשוי לחזור, במקרה הטוב, אחרי שישה חודשים.

הרשה לעצמך לא לעשות כלום, אבל רק שוכב, יש, לצפות בסרטים מעניינים, לקיים יחסי מין. יש לך הזדמנות מצוינת ללמוד את הגוף של השני, לנסות צ 'יפס חדש, לקבל צעצועים פינות כהה כי כבר מחכה השעה.

לא למהר ולהירגע. בסופו של דבר, אל תשכח שאתה בחופשה, והחופשה ניתנת בדיוק להירגע. ההמולה מספיק ואחרי.

הדבר החשוב ביותר הוא לכבות את הראש ולהתרכז בעצמך ולמחצית שלך. אם זה באמת קרה כי לא ניתן לשנות את המצב לשנות את המצב וללכת המלדיביים, אז אתה צריך לפעול עם שלך.

אתה יכול לעשות חופשה נופש, אפילו אפילו לעזוב את הדירה שלך. חשוב לרצות הן, את הגישה הנכונה ואת הרצון להירגע ולבודד מן העולם החיצון. רק שניים.

אין לשלול את עצמך את ההזדמנות להיות לבד, לשטוף את הרגשות של אחד את השני, ואת תשוקת כניעה לחלוטין. אתה תהיה חד משמעית להרגיש את עצמך נחה ומסוגל של fotos חדש לאחר שאתה מקבל פריקה באיכות גבוהה.

Просмотров: 250 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar