23:44
איך לא להתרגז עוד אחד, כפי שכולם יודעים, פגישה רעה עם חסות

תאריך ראשון - זוהי הנקודה העיקרית ביחסים של חסות והתכנים. באופן ספציפי, הבנות לשקר לו, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר את התקווה הגדולה ביותר. זה אפשרי, אבל, לא כל הזמן הפגישה מסתיימת בהצלחה. זה באמת רוצה להדגיש מה השלישי, 5 בעשירית היכרויות פועל, ואדם טוב לא, זה קורה, מגיע. זה פוגע במוטיבציה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל הבנות חולה כך לדבר ולטיפות לפחות אף אחד, באופן כללי, למצוא וללכת להיפגש שוב. ואכן, ככל שהניסיון השלילי יותר, כך גדל הסיכויים כי התאריך הבא יסתיים באופן דומה.

כדי לא להיות מאוכזב על עצמך, בסופו של דבר, כניעה, יש צורך לקבל את ההגדרות הנכונות לפגישה. תוצאה של האירוע ב 80% תלוי איך מכוונת התוכן, זה התחיל להיות בתאריך. כמעט כל הבנות מתגעגעות לרגע הבסיס הזה, וכפי שכולם יודעים, אם כן, במשך זמן רב, הם לא יכולים למצוא חסות לעצמם ומייאוש בכלל, פשוט לזרוק את הדבר הזה.

לא לצייר דיוקן של חסות ללא רבב

צופה תאריך ראשון, אישה מתחילה לפנטז על הנושא, איך צריך הפטרון שלה. זה עושה את זה צריך להדגיש את מה שאנחנו מדברים כל הזמן עם חסות ללא דופי, נותן לו כמה אנשים חושבים קבוצה מסוימת של נכסים וחושבים הכל בפירוט הקטן ביותר. כמו כן יש לומר כי הפגישה גם מגלה כי הפטרון האפשרי גם התברר להיות בהחלט לא כמו שהיא מיוצגת. אז התוכן עשוי גם לאבד איש מאובטח ונדיב רק ולכן היא עצמה המציאה משהו על עצמו, ואדם באמת התברר להיות שונה. זה לפחות טיפש. זה אפשרי כי אבל הגברות אכן נוטות יותר מדי, לשים את זה קצת, לפנטז ולבסוף לקחת ספקולציות משלהם, כמו המציאות. דירות דיסקרטיות בחיפה

הולך על תאריך, לא phantozyry. לא לנסות אפילו, זה הפך, לייצג כיצד החסות הנוכחית. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאתה רק לקלקל את הזיכרונות שלך ממנו. אתה לא יכול לקחת אדם כפי שהוא, מה זה, ואתה תהיה לשייך אותו עם בדיוני כאילו היית אותו דבר. ואת הסיכויים של העובדה כי פעם המציאות ואת הפנטזיות שלך יהיה בקנה אחד - קטן מאוד. אז אתה יכול סוף סוף למיין את נותני החסות ולהישאר אחד וללא כספים.

לא להתעכב על איך כולם אומרים מטרה אחת

לדוגמה, תהית למצוא את המטרה של מציאת חסות שיכולה לספק לך 200,000 רובל לחודש. בהתאמה, כל המועמדים שאינם מסוגלים לתת כל כך הרבה, אתה לנפות. יש צורך להדגיש כי עם כל זה, אתה עדיין לא מתכנן להוריד את הבר. זה לא בדיוק כמה מאיתנו כל הזמן אומר את המיקום הנכון. נעול רק על פרמטר אחד של אדם, אתה מתגעגע, איך אנחנו רגילים לדבר, אפשרויות תועלת אחרות.

נניח גברים, לשים את זה בעדינות, אין יכולת לתת לך 200 אלף, אבל יש לו, כמו רובנו התרגלו איות, קשרים שימושיים שיכולים להיות צורך גם בשבילך בחיים. כי לכן, זה עדיין ידוע להיות כל כך קל לכתוב את זה מן החשבונות וקריר לזרוק מן החיים שלנו. נותני החסות, לשים את זה בעדינות, לא יכול להיות מיוצג מאוד, אבל דמויות משפיעות למדי. אולי הפטרון עצמו יהיה שימושי בשבילך: זה יעזור עם המקרה, זה ייתן מנוי מתירני למרכז הכושר, תספק שירות חינם של קארה או בסופו של דבר, זה מושך עורך דין מוסמך.

מן החסות אתה יכול, באופן כללי, לקבל לא רק את האמצעים, ואת שאר היתרונות. אם אדם לא, באופן כללי, הוא מגיע לקרש שלך, לבדוק אם יש לו כל "פונקציות שימושיות אחרות". תחשוב על, אולי עבור כל אפשרות פשוט שווה להישאר איתו לפחות במערכת יחסים גרועה. לטה את ההטבה בכל מקום. כל אחד מהם יודע איך הם גם נראים.

כל הזמן זוכרת כי הניסיון הרע הוא הנהיג, היא גם חוויה. אם תאריך עם כמה באים לידי ביטוי, החסות האפשרית לא הביאה את התוצאה, התוצאה הצפויה היא, זוהי סיבה לניתוח התנהגות שלך. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אתה מנסה להבין למה זה קרה, תוך כדי עבודה על שגיאות. גם אם אתה רודף סדרה של פגישות לא מוצלחות - זו לא סיבה לייאוש. כל הסמל הזה, כפי שכולם אומרים, העובדה שיש צורך לשנות משהו שיש לשנות: או רשימה של תביעות למועמדים, או משהו בעצמך.

Просмотров: 97 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar