10:45
איך לעשות עיסוי ארוטי בלתי נשכח עבור הלקוח

הפגישה המושלמת של עיסוי ארוטי מורכב ממגוון של ניואנסים. כל קצת הוא חשוב, שכן אפילו מצב מביך אחד או המילה הלא נכונה יכול לקלקל את האיש כל הרושם. בנות יש צורך לנסות לשים מלא, כך שיש להם היתרים רבים ככל האפשר, שכן הם בדיוק מהווים את ההכנסה העיקרית והם הרבה יותר נדיב עבור מתנות וטיפים. לשקול את מה שאתה צריך לעשות מעסה, כך האיש מקבל את ההנאה המקסימלית מן הפגישה.

קודם כל, מצב הרוח הנכון של המעסה חשוב

איך המעסה הוא מצב רוח, תלוי ישירות איך הפגישה עוברת. אם הילדה היא כועסת, מרגיש עייפות או משהו מוטרד, זה יהיה מיד להשפיע על מצב האורח. המצב האינטנסיבי אינו תורם להרפיה וליהנות.

אתה תמיד צריך ללכת ללקוח במצב רוח טוב עם הרצון לעבוד קשה. חשוב להיות ידידותי ומתעניין ביותר באדם ובהעדפותיו. במקביל, כל הרגשות צריכים להיות כנים, כי גברים מאוד מאוד מרגיש שקר ועמיד פנים. אם אתה עובד איתך ולא רוצה אותך, אז אתה צריך לחשוב על זה, ואתה בחר את המקצוע.

MASEEUSE חייב ליצור קשר עם האורח

עיסוי ארוטי אינו מושב של טיפול ידני המבוצע על ידי רופא רע. זה מאוד אינטימי ומלוח פעולה. לפני המעבר כדי להתפשט ישירות על ידי מניפולציה עצמה, זה שווה להקים קשר עם הלקוח. יש צורך לחסום זוג משפטים להיות יסודי, ועוד לפרוט אותו להעדפות.

איך לעשות ארוטי... עיסוי דבש על ידי...

חשוב מאוד ליצור אווירה ידידותית, אתה יכול אפילו לפלרטט בצורה חלקה כדי לעזור לכוונון האורחים בדרך הנכונה. יש צורך להתגבר על המכשול של "אדם לא מוכר מאוד", כך הלקוח יכול לבטוח לך לחלוטין. תגיד סיפור אורח, לענות על כמה מחמאה, שאלות פליאה. שיחה רגועה תסייע להקים קשר ולפרוק את המצב.

Masseuse לא צריך להזניח את "קלאסי"

כך שהלקוח חווה תחושות נעימות יותר מן החלק הארוטי של עיסוי, הקפד להכין את גופו למניפולציות אלה. לחמם את השרירים ולהפעיל את קצות העצבים במקומות הרגישים ביותר יסייעו לישהות מסורתית וליטוף.

אפילו 10 דקות של קלאסיקות בנאלי יוצרים פלאים. אחרי זה, הגוף של האיש הופך מוצק אזור ארוגני וכל מגע של מעסה נראה בלתי הינן ולמקסם. גם אם הלקוח הורה תוכנית קצרה רק לשעה, אתה לא צריך להזניח כזה "חם למעלה".

Masseuse חייב לשכנע את הלקוח לבטוח בה

גברים רבים מאוד קשה פשוט להירגע וליהנות. הם רוצים הכל ותמיד שליטה. אז בתהליך של עיסוי ארוטי, הם מתחילים לפקד, לטפס על עצמם איפה זה לא הכרחי ופשוט להפריע. הנערה צריכה לתת להבין את האורח שהוא הטריטוריה שלו. סלון עיסוי ארוטי הוא המקום שבו אדם נתון לאישה, ולא ההפך.

כמובן, מקשיב לרצון של הלקוח עומד, אבל אי אפשר להשאיל אותו להוביל את התהליך. אין צורך ללכת על האיש ולהתרחק מן התרחיש של התוכנית שנבחרה על ידו. אחרת, תאבד זמן ואתה לא יכול לעשות את כל הפריטים הדרושים כדי להשיג את הגמר הרצוי. אבל "הלחימה" בדרך כלל נופל עם עולים חדשים. האורחים מנוסים כבר יודעים כי מעסים לא ניתן להעיר, כמו בנות - אנשי מקצוע של העסק שלהם ולדעת איך להגיע למבקרים בחלק העליון של Bliss. https://tkescorts.com/

כללים פשוטים אלה יהפכו כל מפגש מושלם. כמובן, היכולת לשחק לא את התפקיד האחרון. אבל ללא מצב הרוח הנכון, התפלגות ברורה של תפקידים ואמון בין המעסה לבין הלקוח, לא "קסם" לא יעבוד.

Просмотров: 3380 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar