13:51
כל מה שאתה צריך לדעת בנות על עבודה ליווי

אם אתה בן 18 ורוצים להתחיל חיים עצמאיים, מחפש משרות פנויות, תוכלו לנסוע לחברת ליווי. אין דרך מהירה יותר כי בנות לקבל עבודות גבוהות עם תשלומים כסף יומיומי מאשר שמירה על גברים עשירים.

עבודה כמודל ליווי, אתה יכול בקלות להיות עצמאית פיננסיים, לצבור בדירה נפרדת, לקנות מכונית, להסתמך על נופש העולם. אם אתה מבין את חייהם של תחנות פופולרי בערוצי Instagram ו מברקים, אתה יודע את עצמך איך הם מצליחים היטב. אבל, לפני תחילת הקריירה בליווי, לגלות יותר על המקצוע בעתיד כדי למנוע הפתעות.

אל תשמח בסטריאוטיפים

בהבנת נערות רבות, מודל ליווי הוא בלונדינית עם רגליים ארוכות עם ציצים גדולים, מכוסה בגדים ארוטיים. אבל למעשה, סוגים שונים נדרשים ללוות. ואם אתה לא יכול אפילו להתפאר של המראה המודל, זה לא אומר שאתה לא תהיה לוויה אלגנטי מלקוח עשיר. כמה פגמים של המראה יוכלו לתקן כאשר אתה מתחיל לנצח משהו יהפוך תכונה ייחודית שלך כאשר אתה לומד איך להציג לך כראוי.

במלווה, אין נתונים חיצוניים חשובים ליכולת להישאר בחברה, קלות התקשורת, לא וולגריות, טעם עדין. כל התכונות האלה תורמות לקריירה מוצלחת מודל ליווי. ואם אין לך אפילו יכולות כאלה, אבל להתכנס בקלות עם אנשים לא ידועים, תוכלו ללמוד במהירות את כל הפרטים של המקצוע. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

אסקלוגיות אינן זונות

בנות רבות לא מחליטים להתיישב ליווי בגלל החששות שהם יהיו משרתים מינית גברים. אבל למעשה, המודלים עובדים מלווה לקוחות לאירועים, לארגן בידור בחופשה, הפך לוויה לחגים, לעזוב עם לקוחות הנוסעים עשירים. אחריות Escondes אינם כוללים שירותים אינטימיים.

איך למצוא עבודה

אתה יכול לחפש באופן עצמאי לקוחות באתרי היכרויות באינטרנט, מציע שירותי תחזוקה. אבל תצטרך לעשות ארנק, להציע פרסום אטרקטיבי, להחליט אילו שירותים ייכללו ברשימה שלך, לציין את פרטי הקשר האישיים של התקשורת. זכור כי זה לא צריך להיות במחיר עם שירותי ליווי בפרסומות, אבל כאשר אתה משוחח, יש צורך להזכיר כי אתה מקצועי ווקאלי גאווה. אחרת, אדם יחליט שאתה מחפש ידע קל.

לְלַווֹת... טיולי ליווי למעלה ...

עם זאת, מודלים ליווי טירון לעבוד בקלות רבה יותר באמצעות הסוכנות. במקרה זה, לא תצטרך לחפש לקוחות, להגיב על שיחות, להגדיר שיעורי, משא ומתן על תשלום, להפוך תמונות מקצועיות. כל זה עוסק בסוכנות הליווי.

ברגע שאדם בוחר אותך ללוות, הראש יתקשר ומציין את התנאים לפגישה הבאה. תוכלו למלא את העבודה שלך על לשכנע ולהפוך חלק מהרווח כי הסוכן ישלם.

אל תחשוב כי העמלות יהיה פחות אם אתה מתחיל חברת ליווי באמצעות מתווכים. בסוכנויות ליווי רציניות, מערכות שיווק מבוססות היטב, עבודות פרסום, למשוך גברים חזקים. בנוסף, נציגי האוליגרכים, מודלים פנאי משתפים פעולה עם סוכנויות. אתה תוזמן לשינויים שונים, אשר יקבלו הזמנות רווחיות יותר אם אתה מזין פרמטרים.

הליווי הוא מקצוע מסוכן

למרות זאת הוא מספיק קל לנצח ליווי, במקרה של מזל, אתה יכול אפילו להפוך את התוכן של האוליגרכים כמה, מקצוע Escarette לא ייקרא בטוח. יהיה עליך לתקשר עם אנשים שונים, רבים מהם יפגשו בפעם הראשונה. ואנחנו לא יודעים למה לצפות מלקוחות חדשים.

כאשר אתה משתף פעולה עם סוכנות ליווי, קל יותר לכבד את הביטחון. סוכנויות מוצקות יש מסד נתונים משלהם של לקוחות מוכחים, שעליה אין תלונה מן הדגמים. כל טלפונים הלקוח מתנהגים חסומים באופן בלתי הולם. בנוסף, אתה לא צריך לנצח את תשלום גברים, סירוב לשלם שירותי ליווי. זוהי מחלקת הביטחון.

אבל אם תחליט להיות שבירה עצמאית, תצטרך לחפש את ההזדמנות כדי להגן על עצמך. נסה לעבוד עם לקוחות קבועים, אינטואיציה אמון, לא לסכן אם לפחות ספקות לפחות להתרחש. ברגע שאתה מתחיל לנצח היטב, לשכור שומר אשר יקבל כסף לחפש אותך אחרי פגישה.

נסו לומר למישהו חברות, שבו אתה הולך אם ההזמנה החדשה מוטלת בספק. לשטוף איתי אמצעים מגן אישי - מזעזע או תרסיס, כדי להגן על עצמם לפחות במקרה של התקפה. למרות שרוב הלקוחות מתייחסים למודלי ליווי בכבוד, מפסיק עדיין למתחילים לפעמים ליפול על חוסר הניסיון של גברים לא מספקים.

כמה יכול להרוויח שירותי ליווי

אם אתה מתכוון להתעשר מן הימים הראשונים, אתה תהיה מאוכזב. אל תאמינו להבטחות היפות בסוכנויות הליווי. כמובן, תשלומים יתחילו לבוא מיד, אבל אתה יכול ללכת הכנסה יציבה גבוהה בעוד כמה חודשים של עבודה קשה ושיפור עצמי.

Просмотров: 174 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar