23:19
לספר הכול על האימונים של נשים. כיצד מחזיקים שיעורים?

הפעם יכול להיקרא מאוד מעניין. אנשים חופשיים דנים בשאלות שנחשבו בעבר אישית: חיים אינטימיים, העדפות, בעיות מין ואחרות. זה לא מפתיע כי בגיל זה מוסר מוזר נראה כי תרגול זה כמו אימון מין. עבור איפה אתה עדיין יכול ללמוד להיות שותף טוב, כמו לא על קורסים thematic?

התוכן של המאמר

1 ומה נלמד שם? 2 בית ספר רק עבור בנות? 3 זה שונה כיתות 4 איך מוחזקים שיעורים

ומה שלומד שם?אני

למרות רמת השחרור מספקת לכאורה כל חלקי האוכלוסייה באמצעות מדיה ותקשורת המונית, אנשים רבים בראשם להישאר באתות ויצורים משותפים. כן, רוב המין זה מוכר כעיסוק רגיל וטבעי, אבל יהיה להתעמק לנושא שלו רק פריך ללא קומפלקסים ואחיזה. אבל אחרי הכל, מחקר מפורט נושאים אינטימיים נפתחת לקוחות פוטנציאליים מעניינים מאוד. מאהבים טובים אוהבים ומעריכים את המחצית השנייה. חיי מין הרמוניים ואיכותיים תורמים תרומה עצומה ליחסים, ו גם ברווחתו הרגשית והפיזית של הפרט.

אימון מין, קודם כל, מאפשר למבקרים הבאים:

למד לקחת את כל ההיבטים של החיים האינטימיים ללא היסוס. טוב יותר ללמוד פיזיולוגיה הגוף, עצמך ואת השותף. לרכוש מיומנויות שימושיות ראייה אוראלית. ידע תיאורטי של טכניקות יחסי מין. תכונות פסיכולוגיות של שני המינים. שליטה על רמת העירור. היכרות עם אביזרים רבים, כולל כולל קווי מיוחדים.

אם כבר מדברים עם מילים פשוטות, על שיעורים אלה מבנות לעשות מנוסה (לא רק במונחים של תיאוריה) שותפים מיניים. כל המאמנים או למורים יש פסיכולוגים חינוכיים - סקסולוגים. האחראי ביותר כל הזמן מחפש ידע חדש במונחים של מין עם שמחה הם מחולקים פחות תלמידים מנוסים.

בית הספר בלבד בנות?2

הקורסים הראשונים האלה הופיעו לפני 3-4 שנים ערים של הפדרציה הרוסית. עכשיו מרכזי הכשרה כאלה כבר לא לגרום לאנשים הלם צועקת של מלתעות וצעקות של מחלה: "למצוץ". רוב מרכזים מתקדמים ניסו למשוך שני גברים, להביא שימושי דגנים יֶדַע. אבל התברר כי נציגי מין חזקים אינם מסוגלים לעבוד פורמט קבוצתי. גאווה גאווה לא ייתן בחור מסכים בפומבי עם, כי יש לו בעיות מין. אז אתה יכול לעבוד באופן בלעדי עם גברים על פי התוכנית האישית, הוא מבטל את האפשרות של שיעורים (בכלל מרכזי הדרכה פועלים רק ל -4 מורים).

לדברי אחד המאמנים, נשים רבות הן לעתים קרובות השתמש במיטה כאחד הטיעונים האחרונים כדי לשמור על האיש האהוב שלך. את הסיפורים של הדור המבוגר כי השביל ללב של צעיר שוכב דרך "לאכול" מחולק למציאות המודרנית.

ישראל ללא החלל דעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש מחוון מיקום.

ובכן, אל תלך בעלים לא חוקיים כדי פילגשים בגלל אוכל טעים? מתברר אם אתה לא חם יחסים אישיים בין זוג, הם מוקדם או מאוחר לדעוך ולשותף יתחילו להיחשב על יופי אחרים.

מי צריך לשפוך שמן לתוך אש האהבה? מוֹדֶרנִי בנות על רוב לצייר נסיך בראש, מי יודע הכל מאומן ומסוגל ללמד מועדף. במיוחד פנטזיות אלה מחוממות "Bestsellers" כמו 50 גוונים. אבל למעשה אישה גם אחראי לשמירה על תשוקה ביחסים. טוב, לא ללבוש את בעלי שילוב ארוטי ותאר ילדה שובבה במיטה? דירות דיסקרטיות במרכז

כל כך שונה כיתות 3

אין אמיתות מין זהות. תלוי ב שיתוף פעולה של מרכז הדרכה וקורסי הכשרה. אבל רוב הקורס מוקדש לכל היבט אחד של סקס, אשר משלים חומרים משטח המשפיעים על נושאים אחרים של תרגול מיני. לדוגמה, קורס פופולרי למדי "אמנות אוראלי חיבה" מ מִין.RF, או שיעורים שבהם נשים מלמדים ליהנות מהתהליך.

למעשה, מחקר זה עדיין נחשב לאנשים רבים משהו נפלא וביישן. מתוך 70-80 נשים שעזבו יישומים מעבר האימונים מאשר את השתתפותם של פחות ממחצית, ובוא פָּחוּת. אז בכיתה אחת אתה יכול לפגוש גבר 10-20.

אנשים רבים חושבים, טוב, זה מלמד שם, מה הבנות עדיין לא לָדַעַת. הנה דוגמה קטנה: עם מונטו, כמה נשים דחוס מדי גוף מין גוף בבסיס, ופעולה זו משמרת צינורות זרעים, אשר בתורו מושך את ההתקפה של האורגזמה באדם. אבל אם תסיר יד, הגמר יהיה הרבה יותר מהר. וכאלה דוגמה זו היא לא היחידה, בנוסף, הרבה קשור על הרכיב הפסיכולוגי.

איך יתקיים שיעורים 4

אתה יכול לאין מאוד זמן רב כדי לדבר על הניואנסים של זה או זה של לימוד, אבל הדרך הטובה ביותר יוביל דוגמה חזותית כאשר לפני תחילת שיעור נוסף במרכז המין.RF תן את הבלוגר שתיאר את כל ההיבטים של הדרכות:

לפני המסדרון הראשון יש כמה שלטים: 18+, גברים, מצלמות, טלפונים וטכניקות אחרות אסורים. הבא במסדרון יש לוקרים עבור זה טוב.

כניסה לנשים ובנות מעל גיל 18. לְלֹא נציגי כוח וגאדג'ט. זהו ערבות כי שיעורים לא תיפול לרשת, וכל התאמה לא תדע עליהם.

"Class" מיוצג על ידי חדר אור עם הרבה תכונות. שולחנות נוחים וכיסאות עם רפידות. על ה "חלקים" עט ונייר עבור פלט. אם אתה לא משלם תשומת לב לשאר "בסיס הדרכה", אז תן לו ללמוד די קשה. ליד הסדינים לקבלת רשומות ממוקם "NIKOLAI" - סימולטור מחקה את הפאלוס הזכר עם לובקום ואשכים. קונדומים וסיכה, כמו גם ספרות אימון מַעֲרֶכֶת.

עדיין קיים "בוריס" או "ניקולאי Nikolaevich "- גרסה גדולה יותר של" ניקולה "הרגיל. אֵיך מורים אומרים - אם הבעל הוא הבעלים של פרופורציות רחבות במיוחד, אז שלו אשתו עדיפה לא לנסות לתרגל לענייני גרון.

בארסנל של המורה יש הרבה תכונות אירוטי: סוכריות על מקל, תקעים אנאליים, רב ומגוונים ויברטורים.

מדריכים אחראים לנצל גאדג 'טים מיניים. כל "סימולטור" לאחר השיעורים עובר חיטוי, כל ויברטור חיובים מול הרצאה חדשה.

יש בובה בבתי משנה ארוטי. בנות מלמדים איך לפתות את אהובתה, איזה שמלה עדיף לבחור. רָחָב התפשטות גרבונים עם חורים מיוחדים. לפני השיעור, כל התלמידים מוצעים שמפנייה.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מידע הולידו מבט שגוי כי למעשה ליווי הוא עכשיו משהו, עם בושה, כך, עובדה זו צריכה להיות מושתק. עם זאת, היחידות יש מידע כי ליווי השירותים בישראל אין שום מפרק עם זנות.

לא בהכרח להשתמש, אבל כמה לגימות יעזור בנות להירגע. המצב עצמו הוא עליז. המאמן הוא לעתים קרובות Resorts אל בדיחות להסרת מתח. אטמוספירה ערבוב הוא interspersed עם הרצאות חמורות, חומר מופשט ומאסטרינג. בנוסף לדילדו ולתקני נקבה והתקנים הנאה, סטודנטים מציגים את בובות, מחקים סקס נקבה איברים ולהסביר איך אתה יכול להגדיל את ההנאה שלך מהתהליך. בכניסה יש נקודת מסחר שבה אתה יכול לספק כל גחמה, מן סימולטורים עבור תרגול הבית, ל צעצועי מין וספרות למידה.

יפהפיות שהחליטו לעבור אימון כזה מחכה אווירה ידידותית וחמה, כמו גם ידע כי באמת יהיה מתאים בחיים האישיים. ביקר את "הרצאות" של נשים בכל גיל ועם כל מצב משפחתי. רבים הם זועמים למה זה לא לימד בתי ספר. אימון אישי זמין, זה כמה פעמים יקר יותר. עלות הקורסים תהיה מגוונת הרבה - ממוצע של 3-6000. לשפשף. אִישִׁי כיתות כ -15 אלף. לשפשף.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

ביקר רכבות סקס לא יחליף את התרגול. יתר על כן, אתה צריך לבחור קורסים שימושיים, ולא לשלם כסף כדי infotsygans, אשר היום גרוש סט ענק. אם אתה רוצה למלא בעיות בחינוך האינטימי שלך עם הדרכות מין, עוברים לשאלה באחריות! קרא ביקורות, למד תוכנית קצרה קורס להבין כמה זה יהיה שימושי בשבילך. אל תפחד לשאול שאלות למרצים או למנהלים שלהם, לבדוק. אתה חייב להבין למה לשלם כסף - רק ממש משמעותי ואינפורמטיבי אימון סקס יכול להפיק תועלת.

Просмотров: 111 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar