20:17
מפתחות מקצוע במועדון: 5 התחייבויות עיקריות

מארחת היא אדם שעומד באנשים ומסייע להסתגל למוסד לא ידוע. שים לב שכמעט כולם מופתעים כאשר על פנוי זה, בסופו של דבר, למצוא גברת עובדת בדסקוטק. שכר של עובדים אלה 70 אלף. רובל לחודש. עם כל זה לא סוד כי כמה יכולות מקצועיות נחוצות, אבל הידע הוא פשוט בברכה, כמו רבים מאיתנו כל הזמן אמר, בריטי. הגיע הזמן לשים את זה מעט, כדי לקבוע מה האחריות עושה המארחים בדיסקו.

לפגוש את האורחים עם חיוך חיוך

מקום העבודה הוא כל החדר. אתה לא יכול לפחד לטעון כי המארחת היא פנים. שים לב כי כאשר במהלך ההעסקה, ההעדפה ניתנת, בעוד אנו מדברים כל הזמן, נערות צעירות פעילים עם מודל נתונים בחוץ. יפה Smirk - הפקדה, כמו אנשים בשימוש, ידע ללא דופי עם כמה אנשים חושבים על מבקרים חדשים למוסד.

ביסודו של דבר, כאילו מועדוני לילה, האורח האחרון יכול, באופן כללי, ללכת לאיבוד. המארחים יעזרו להסתגל לחדר. יש צורך להדגיש את מה שאתה יכול גם לזרוק בגדים העליון ולדבר על הראשי, סוף סוף, את הכללים של המוסד.

מפגש אורחים בכניסה - חובה קשה. אדם קטן יודע שהאדם חייב להרגיש אירוח ואווירה, להגדיר על הנאה. תארו לעצמכם עובדה על מה יהיה לא נעים, אם המארחת, באופן כללי, יהיה במעורפל משהו להבהיר או עם מראה אומלל, כפי שהוא היה אומר על האינדיבידואליות של הלילה.

להרים מקום ללא דופי להירגע בלובי

שותפים ספציפיים חושבים בדיוק בהם נקודת החדר שהם רוצים, זה הפך לנוח. ואכן, אבל גם, מארחת צריך לעזור עם הבחירה של המקום. לבסוף, יש לציין כי האורח יכול פשוט לשבת באזורים זוגות:

  • בר מתלה - אפשרות לאנשים בודדים;
  • צ'יל-אאוט - אזור בילוי, מצויד בכורסאות, סולבונס, שולחן;
  • אזור VIP - אורחים אורחים מוסתרים.
  • אם החברה רוצה לבלות את כל הערב ב Chil-Aubergé, המארחת צריכה להצביע בתנאים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה רוב זה הוא נוכחות של הפקדה. בדרך כלל, אורחים של אזור זה כי זה צריך להיות נדרש לבצע הזמנה עבור הסכום שהוקם.

    עצה בבחירת משקאות, מנות

    בכמה discothques, יש, איך לעבוד, תפריטים אמיתיים עם קוקטיילים אלכוהוליים, לא אלכוהוליים וחטיפים. האורחים יהיו בהחלט תורמים לבחירה בטוחה, אם נראה שהאורח אינו מורם במיוחד בכרטיס האלכוהול.

    נערות ליווי באילת

    סקירה של מצלמת אינטרנט... 5 כללי fourora ב...

    קוקטיילים יכול להיות כל כך הרבה כי לא ברור מה מתוק, שבו יש תוספים מיוחדים.

    בצע את האווירה של אורחי המועדון

    אלכוהול במתקני הלילה זורמים כמו הנהר. לעתים קרובות יש מצבים של סכסוך בין חברות, מבקרים, עובדי בר ואורחים. תארו לעצמכם עובדה כי המארחת צריכה להיות קשובה וכיצד השלב הראשוני הוא לכבות את כל המצבים הפוכים. יש צורך לומר כי השערוריות אינן נחוצות למוסד כי יש צורך לדבר כדי לדבר גם, זה הפך לקנא. נערות ליווי באילת

    תמיכה ברציפות מספקת מוסד. אישה שברירית לא לשפשף עם כמה מאיתנו אומרים כל הזמן, עם גברים שנמצאים ברעלת אלכוהול.

    שלח הביתה

    המארחים מתרחשים כל הזמן בהכנסות, אם יש צורך להתקשר, כי רובנו משמשים לומר, "נהג פיכח" או מונית בבית ההארחה. ללא ספק, יש לציין כי כל הלקוחות לא יכולים לשלוט על המצב, הרבה אלכוהול והכבד הוא! נערות ליווי באילת

    עובד של החדר חייב להסיר בו זמנית את הקישור החלש. אשר האורחים, זה הפך ליצור, איך מישהו שקט יותר כאילו הוא ישן באזור Chil-Out. תארו לעצמכם עובדה שאורחים כאלה הם שימושיים להתקשר למונית, לחייב אותם במכונת כתיבה ובסבלנות כאילו הם רוצים לילה טוב.

    במועדון, יהיו מצבים לא טיפוסיים. אישה שברירית נאלצת לקבל זמן לעשות, כך שהסכסוך אינו מופיע. מארחת היא כל הזמן קרוב, כאשר יש צורך במשהו על ידי גבר, גברת! או אם מישהו מופעל קשה את מספר הבעת, משקאות של המועדון אינם מודעים איך זה נכון, באופן כללי, כדי לרפא את ההפקדה.

    מאחורי אזור רצפת הריקודים, בסוף, בעקבות מוקדמות. מעת לעת, האורחים, באופן כללי, יכולים להתחיל להשתין ללכת בנות ללכת או להתחיל לגלות את המקרה עם DJ. כל זה מקלקל את מצב הרוח של נופש אחר, כי הדיילת כל הזמן.

    Просмотров: 96 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar