00:41
סוגי נשים עם מי אתה לא צריך להצטרף קשר אינטימי

כמה גברים לאחר קרבה אינטימית ליפול למצבים לא נעימים מאוד. וכל בשל העובדה שהם קיימו יחסי מין עם אישה שלא היתה שווה. היום יש לנו מוכן בשבילך רשימה של סוגי נשים עם מי סקס הוא מסוכן לרווחה שלך. הקפד להכיר את החומר הזה, אם אתה חשוב לרווחה נפשית ופיזית.

התוכן של המאמר

1 ליידי זמין 2 בתולה 3 אישה רוצה להתחתן 4 לא יודע איך לשמור על הלשון

ליידי זמין

לעתים קרובות במיוחד בכפות כאלה באים בחור צעיר שרוצה לישון עם כל זה מהלכים.

כדי לבצע את שאיפותיהם בישראל קל, במקרה שאתה אישה ארוטית מבלרוס. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 6500 יורו.

דבר מובן, קונה גברת, וזה עדיין לא אחד החבר שלך סירב להתנגד, אבל אתה צריך. תחשוב על כמה היתה לה שותפים עדך וזה יהיה מפחיד. אתה לא מברשת לקערה, אבל אדם ש ביטחון חשוב.

ואתה לא צריך לדבר קונדומים! אפילו יצרני גומי להבטיח כי הם לא יכולים 100% להגן מפני STD והריון. ממחלות קונדום מונעת רק 70% (בערך תלוי בחומר ובאיכות), ומהריון רק ב 80-85%. ואם עם פצעים הם פשוטים יותר, הם מטופלים, אז החולדות לא הולכות לשום מקום, וכן נשים הבטחות כי מי הוא האחרון ואבא. נערות ליווי במרכז

בתולה

הו, איך אתה רוצה להיות היא הראשונה! אבל אתה צריך לחשוב לפני סקס עם בתולה מאה פעמים לפני הם כן. אם אתה מבין שהנערה היא לא נגד, אבל לא בטוח שלו רגשותיה עצירות. זהו אובדן של הבחור של הבתולים - הישג בנות רבות הן בושה והם מוכנים לאבד אותה רק עם אהובתה, עם מי זה תמיד יהיה קרוב.

להבין שאם אתה שלה לזרוק בעתיד, הבחורה תקבל פגיעה רגשית חזקה. היא יכולה קבל לך שיחות, הביקורים שלך, נגיעה בהודעות. גרוע יותר מאשר רק - הבריאה השברירית יכולה לעשות איתי משהו. לא לקחת אחריות על בעצמך אם לא מוכן לזה.

כמובן, אם כבר מדברים עליו מבטו מודרני בנות על הבתולים, כמה לא נותנים לה מיוחד ערכים. אם הגברת שלך חפה מפשע, ואתה רוצה סקס איתה (גם היא), אם כך לאחר השלכות אפשריות. אם היא מבטיחה שהכל יהיה בסדר, ו באופן מושלם מבין כי סקס הוא לא סיבה לחיות זמן רב יחד, אתה יכול ללכת עוד נשיקות.

אישה רוצה נשוי

יש בנות אשר למען הנישואין מוכן ללכת לכל.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אשר ידגיש את המצב ויאוסף חברה נעימה.

אם אתה אחד ברור מבהיר כי לא נגד הובלה של הדברים שלך לך, אבל אתה לא רוצה את זה, אל תישן איתה! לא משנה כמה סקס רצה, לא משנה כמה ארוטי שלה מוצע, הפעלה!

מה יכול לקרות, חושב שאתה, כי בכוח אף אחד לא נשוי. והנה לא נכון! אתה יכול כל כך הרבה, כך שאתה בעצמך לא יבין איך זה קרה. דוגמאות:

היא אומרת שהוא מתנודד, ואתה לא יכול להשתמש בקונדום, הכל בטוח, למעשה - שקרים. היא יכולה אפילו לחדור קונדום, רק כדי "לטוס", כי אדם אמיתי לא quit אישה בהריון. וכך, היא מדווחת שהתינוק מחכה לך, גבירותיי! אפשרות שנייה: סירבת להתחתן, למרות שהיא בהריון. הנערה נולדת בבטחה, ואז מעניקה בדיקות על הקמת הדנ"א של אבהות, ותשלם מזונות לתיעוב של מאות שנים. כלומר, כל עוד הילד לא לומד את המקצוע, ולא לשחות לאורך הנהר של החיים באופן עצמאי. זה קורה שהאישה מתחילה לגבר לסחוט לילד. הוא לא סירב לו, מרצון משלם למזונות, מבקש להשתתף בחינוך של הבן / הבת. אבל היא אומרת שאתה לא תראה את הילד אם אתה לא חי איתם באותה דירה. מיליארד גברים עלו על מוט כזה! גם אם ההריון לא בא, כדי לארגן חיים "מצחיק" שהיא יכולה. כאשר אתה מפסיק ליצור קשר, זה יהיה דמעות לספר את כל שלו ואת המכרים שלך על מה שאתה "למעשה", להציג את התמונות שלך ברשתות חברתיות עם חתימה "לא מאמין לאדם זה, הוא מרושע". והיא יכולה לבנות לך עז כאשר אתה מוצא בדיוק מה יהיה בסדר.

משוכנע לא לעשות זה יש סקס? ואז הלכנו הלאה!

אני לא יודע איך לשמור על הלשון עבור השיניים 4

לא המסוכן ביותר של כל מינים אבל להימנע ממנו. גם אם אתה מוכן למערכת יחסים, הם לא נָמוּך. הגברת תספר לכולם על איך נכנסת למיטה, מה היא לחשה על האוזן. באופן כללי, כל הפרטים האינטימיים של חייך האישיים ישוחרר וכל כלב בחצר יידע מה נשמע אתה תהיה הוצאה לאור זמן אורגזמה.

אם אתה חושב ש יש לך משהו להיות גאה במיטה אתה - Pro, ואז לישון איתה על בריאות! מכאן אתה יכול לנצח, כי אתה תסתכל עליך בכבוד, ו טוגו נאנח את כל הבנות בחצר!

תיארנו את סוג הנשים שאיתו אתה לא צריך לקיים יחסי מין, אבל זה לא אומר שזה בלתי אפשרי לחלוטין! אם הנבחר שלך הוא ניחן את התכונות לעיל, אבל באמת אתה אוהב, אתה יכול להסתכן! אפילו הנערה, אשר נותן לכל אחד, יכול להיות אדם בריא לחלוטין, נפלא, ומתוך זה יהיה בחוץ!

Просмотров: 91 | Добавил: fridaeote | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar